• Lost Password?
  • Lost Password?

12 много важни неща, които трябва да направите, след като напишете блог пост

Признавам, че доста от статиите в lifehack.bg ги правя, освен заради вас, нашите читатели, но и заради мен самия с едничката цел да научавам нови неща и да се възползвам от други. Точно такъв е и случаят с този пост!

Да, направих го и лично за мен, не защото искам да съм си единствения читател, а просто защото темата и проблемът, заложени тук доста ми куцат.

А именно:

Смея да твърдя, че правим доста качествени материали /предполагам и вие или поне се надявам/, които обаче стигат до не толкова голям брой хора, не и до всички, които си заслужава да ги видят!

Проблемът разбира се си е изцяло наш и в случая публикуваме един добър списък, който освен на нас, се надявам да помогне и на вас при разпространението и популяризирането на следващия ви убийствен блог  пост….

Между другото може и да ни ударите едно рамо /вие сте липсващата точка в списъка, без която нищо няма как да се случи и получи/, независимо, че ние ще се възползваме от някои точки в последващия списък…

Благодаря Ви предварително – знам, че ще ни подкрепите!

И така….

Ти го направи…готов си с поредната си статия за любимият ти блог или сайт. Написа най-великият блог пост за всички времена. И това е страхотно….

Но какво трябва да правиш след това…?

Никой все още не знае, че твоят текст съществува, никой не знае колко страхотен е той…. Да, трябва да го промотираш и за твой късмет Divvy HQ са направили страхотна, кратка, точна и ясна инфографика с някои важни неща, които би било добре да включиш в работата си след написването на твоята статия.

Защото както вероятно и ти много добре знаеш – да я напишеш не значи почти нищо….поне аз се уверих, че е така!

Някой от предложенията в списъка може би са ти добре познати – да включиш ключови думи например и т.н., но други са доста по-малко очевидни.

Ето и един бърз чек лист на първите пет от списъка:

  1. Оптимизирай по ключови думи, добави такива
  2. Възползвай се от предимствата на RSS фийда
  3. Използвай съкратен URL адрес за своя пост
  4. Приспособи статусите, които постваш с новата си статия в зависимост от социалната мрежа
  5. Публикувай атрактивно интро на статията в други сайтове или социални мрежи

Е, стига съм изреждал….

Най-добре вижте цялата инфографика и останалите точки, от които няма да е никак зле да се възползвате, след като създадете поредния си блог пост шедьовър:

Изтегли супер качествен PDF вариант на инфографиката

Разбира се нито е задължително, нито е възможно да се възползваш от всички идеи в тази красива и доста сполучлива инфографика. Но дори да си откраднеш 4-5 неща от нея, това със сигурност ще ти е от полза. Дерзай….

А ти какво би добавил към всичко това….имаш ли свои работещи правила, които прилагаш веднага щом напишеш статия…?

Сподели ги в полето за коментарите…ако имаш желание разбира се!

5
Остави коментар

avatar
4 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
5 Comment authors
lifehackerbgДжават УшевХристоЯсен ДеяновLaska Nenova Recent comment authors
newest oldest most voted
Джават Ушев
Guest

Интересна инфографика. Повечето от точките са ми познати, но открих и други, които са също полезни. Може би един съвет от мен е „Да се стремим (до колкото е възможно) да обновяваме старите постове с актуална и съвременна информация“ 🙂

Христо
Guest
Христо

Специално за България огромното внимание трябва да бъде съсредоточено върху Фейсбук. Поне според мен. Той може да носи в пъти повече трафик от Google например. Качествената работа във Фейсбук със създаването на група и поддържането й може да дава много посетители на всяка публикация.

Ясен Деянов
Guest

Много яка статия! 🙂
Браво!

Laska Nenova
Guest

ммммм браво 🙂