in

Как най-лесно да измерваш и анализираш продажбите от онлайн магазина си (Woocommerce)

Ако не знаеш да задаваш правилните въпроси, няма да откриеш нищо. - Едуард Деминг

След това ръководство ще можеш да правиш следните неща:

  1. Ще отключиш специалната експертна секция на Google Analytics - Enhanced Ecommerce.
  2. Ще можеш да анализираш поведението на потребителите в магазина ти като цяло и по-конкретно в страницата за Checkout (Shopping Behavior и Checkout Behavior).
  3. Ще виждаш средната стойност на покупката (много важен показател), % на конверсии спрямо целия трафик, как се представят продажбите на отделните продукти и отделните категории.
  4. Ще проследяваш от къде точно е дошла покупката - от кой източник, от коя Facebook реклама.
  5. Ще можеш да следиш използването на купони за отстъпка или афилейт кодове.
  6. Ще можеш да следиш кой е най-предпочитания начин на плащане.

Без да се налага да инсталираш сложни неща като Tag Manager и без да трябва да търсиш чужда помощ и да плащаш още повече пари! Виж как супер лесно да получаваш най-важните данни за онлайн бизнеса си:

More

Written by Христо

Експерт социални медии в голяма немска компания, по-известен като създател на медията за бизнес и личностно развитие lifehack.bg и сайта за мъже kingsman.bg

10 лесни начина да пренесеш богатите вкусове на Индия и в твоята кухня!

“Първият принцип” – метод за уникални идеи!