in

30 експертни трика за ефективни Facebook реклами [екшън списък] – 1 част ? UPDATED

? за четене: 22 – 27 мин. Да, приеми това като идеи, не като рецепти! Такива за съжаление няма… Всъщност, това, което се намира по темата в родния интернет е общо взето базови съвети като как да създадеш аудитория във Фейсбук, общи приказки как да таргетираш и т.н., неща, които повечето от нас вече знаем. […] More
lifehack premium статия

Да, приеми това като идеи, не като рецепти! Такива за съжаление няма...

Всъщност, това, което се намира по темата в родния интернет е общо взето базови съвети като как да създадеш аудитория във Фейсбук, общи приказки как да таргетираш и т.н., неща, които повечето от нас вече знаем. Това не е особено полезно, нали...? Затова направих този специален списък (редовно обновяващ) съдържащ есенцията на малко познати практически съвети, стратегии, идеи за тест и инструменти, вплитащи в едно моя опит и този на най-добрите експерти в областта.

Тази поредица е обречена да се превърне в Evergreen!

Виж и втора и трета част на 25 трика за ефективни Facebook реклами!

Не чети всичко наведнъж! Маркирай си 10 трика за днес и ги приложи в следващите си реклами - тествай. След това още 10 и така докато установиш какво работи специално за твоя бизнес (не се заблуждаваш, че абсолютно всички ще са ефективни за теб, нали?).

Да не губим повече време, нека те запозная с есенцията на най-доброто, което можеш да направиш за Facebook маркетинга си, а след това отиди и го приложи:

оригинално премиум съдържание, секретна FB група, книги, ресурси

Този материал е част от оригиналното премиум съдържание на lifehack.bg, достъпен е само за членове на клуб MasterHack. Вече си част от клуба? Логни се от линка по-долу.

В клуба ще разполагаш с: всяка седмица ново авторско практическо ръководство или премиум материал, всеки ден полезни ресурси, инструменти и информация в секретната ни Facebook група, библиотека с едни от най-добрите книги на английски, а аз най-лоялните достъп до специална VIP зона с курсове на стойност хиляди долари. Абонирай се...

Влез в клуба

____

Вече си член на клуба?

Логни се от тук

Written by Христо

Експерт социални медии в голяма немска компания, по-известен като създател на медията за бизнес и личностно развитие lifehack.bg и сайта за мъже kingsman.bg

4 Comments

  1. Страхотна статия. Бих искъл да споделя една стратегия – намира се видео/картинка релевантна за аудиторията ти и с доказано вирусно разпространение (много шерове и лайкове) със заглавие „Тагни някой, който се мисли за … или прави това“ ( действието от видеото/картинката) закачи линк под заглавието на поста с приканване за действие и стрелки към линка. Плаща се за реклама тип Engagement. Всички лайкове , шерове и тагвания гарантира резултат 10 от 10 и осигурява супер трафик.

    • Привет Аlek, добре дошъл 🙂

      Страхотно допълнение! Би било супер ако повече хора от членовете на клуба споделят подобен опит.

      Поздрави,
      Христо

  2. Здравей Христо, тъй като чета повечето статии, които пускаш и наистина ги намирам за полезни, бих искал да ти подам малко инфо, което смятам че трябва да го има, а виждам че го няма в последната тази ВИП статия която прочетох за 25 тактики за ефективна Facebook реклама

    1. По отношение на рекламата на постове, който са събрали ангажимент и коментари. Мисля че е важно да им кажеш да проверяват изображенията си за текст, защото ако един пост се представя по-добре от всички останали, но за жалост е имал малко повече текст или шрифта е голяма. Или има графика с текст, която Фйебсук приема за текст, това значи че при подсилването на тази публикация тя ще получи по малък рич и респективно ще е по-скъпа реклама. Затова е хубаво да проверяват публикациите си, защото не се знае, коя ще е най-силната.

    2. По отношение на дневния бюджет и бюджета за период има важен детайл. При дневния бюджет не могат да определят часовия пояс, в който да се показват рекламите, а в другия вариант могат да определят кога да се показват рекламите и ако анализа показва че покупките са 70% повече вечер, това ще им бъде от полза. Явно ми е че ги знаеш тези неща, но си мисля, че на читателя ще му е от полза също.

    Поздрави,

    Радослав Благоев

    • Страхотни допълнения Радо!

      Надявам се и останалите членове на клуба да споделят своите малки тайни за успешна Фейсбук реклама, за да обогатим това място! Дано повече хора гледат на клуба като на общност като теб, отколкото на просто платени статии!

      P.S. за настройката на часовете кога да се показва рекламата лично аз оставям тази задача на Фейсбук и не я настройвам ръчно

      Поздрави,
      Ицо

7 от най-често срещаните грешки при онлайн кандидатстването за работа [подарък CV шаблон]

Създаването на Airbnb – една от най-вдъхновяващите истории в бизнеса [накратко]